قوانین و مقررات

نحوه ارسال و تحویل سفارشات :

– بسته بندی و ارسال سفارشات به طور معمول در بازه زمانی 1 الی 5 روز کاری انجام می‌گیرد.

(خواهشمندیم درهنگام ثبت سفارشات به این بازه زمانی توجه فرمایید)

در مناسبت های خاص اعم از یک ماه آخر سال، حراج ، تخفیف ها و … به علت حجم بالای کار ، سفارشات به طور کلی در بازه زمانی 3 الی 7 روز کاری ارسال می شوند. همچنین در این ایام امکان ایجاد هرگونه تغییر از جمله کنسلی و تغییر در رنگ و سایز سفارش وجود ندارد. لذا خواهشمند است در ثبت سفارش خود دقت فرمایید.

– سفارشات شهرستان از طریق پست و سفارشات تهران از طریق پست یا پیک(به انتخاب مشتری) ارسال می‌شود.

شایان ذکر است فروشگاه دزینکو تمام تلاش خود را در جهت ارسال هرچه سریعتر سفارش شما عزیزان خواهد کرد.

سیاست ها و قوانین تعویض و مرجوع سفارشات :

جهت تعویض یا مرجوع کالا، به طور کلی لازم است تا خریدار محترم حداکثر طی 24 ساعت پس از رسیدن محصول، از طریق راه های ارتباطی موجود، گزارش هرگونه مشکل را به کارشناسان فروشگاه منتقل نمایند و سپس در صورت تایید کارشناسان، محصول خریداری شده بایستی طی 3 روز کاری از تاریخ تحویل درج شده در گزارش تحویل شرکت پست یا پیک و… برای بازگشت به فروشگاه اقدام نمایند.  همچنین(به دلیل رعایت حقوق سایر مصرف کنندگان) پس از گذشت این زمان و عدم اطلاع رسانی خریدار، محصول مربوطه شامل گارانتی تعویض و مرجوع نخواهد شد.

پس از رسیدن کالای عودت داده شده به فروشگاه :

۱. در صورت تایید کارشناسان در خصوص وجود مغایرت در محصول ارسال شده با مشخصات درج شده در توضیحات مربوط به کالای خریداری شده، هزینه های مربوط به بازگشت و ارسال مجدد کالا به عهده فروشگاه می‌باشد.

لازم به ذکر است فروشگاه دزینکو صرفا هزینه پست پیشتاز را تقبل می نماید و هزینه های مازاد مربوط به ارسال از طریق تیپاکس، پیک و … از عهده پرداخت فروشگاه خارج است.

۲. در صورت عدم تایید کارشناسان در خصوص وجود مغایرت در محصول ارسال شده با مشخصات درج شده در توضیحات مربوط به کالای خریداری شده توسط مشتری و وجود هرگونه مشکل اعم از اشتباه خریدار در انتخاب سایز و یا مورد پسند نبودن محصول علی رغم مطابقت با مشخصات درج شده در بخش توضیحات محصول و … تمام هزینه های مربوط به عودت و ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار می‌باشد.

۳. شایان ذکر است فروشگاه دزینکو همواره حداکثرتلاش و تعهد خود را در جهت مطابقت هرچه بیشتر محصول مندرج در فروشگاه با کالای ارسال شده و بسته بندی متعارف و ارسال مطمئن آن می نماید. با این حال به علت وجود محدودیت های مربوط به عکس برداری و فروش آنلاین، گاها وجود درصد کمی اختلاف رنگ و خطای دوربین به نسبت چشم انسان اجتناب ناپذیر است. و همچنین پس از تحویل مطمئن کالا به هریک از شرکت های پستی و پیک از جهت حوادث احتمالی هنگام حمل و نقل و ترابری محصول توسط این شرکت ها اعم از مفقودی و … مسئولیتی متوجه فروشگاه دزینکو نمی باشد و خریداران می توانند در این مواقع با در دست داشتن کد پیگیری مرسوله جهت اخذ غرامت به نمایندگی های این شرکت ها مراجعه کنند.

4-توجه فرمایید: محصولات حراج خورده شامل شرایط تعویض و مرجوع نمی شوند.

قوانین مربوط به فروش اقساطی :

فروشگاه دزینکو مفتخر است که با سابقه بیش از 3 سال فروش به صورت بیعانه ای و اقساطی از پیشگامان این نوع از فروش در فضای آنلاین می باشد و هدف ما از ابتدای این مسیر، ایجاد امکان خرید برای تمام اقشار جامعه بوده و خواهد بود.

۱. مبلغ بیعانه ی پایه 100 هزار تومان به ازای هر محصول و موعد مقرر برای تسویه حساب حداکثر یک ماه (تقویمی) از تاریخ ثبت سفارش و اولین واریزی می‌باشد.

۲. در صورت عدم تسویه حساب در موعد مقرر یک ماهه و انصراف از خرید به هر دلیل و در هر زمان از این بازه یک ماهه مبلغ بیعانه پایه به مشتری عودت داده نمی شود و فروشگاه دزینکو مختار است قرارداد را یک طرفه فسخ شده بداند و محصول مورد بحث را به فرد دیگری به فروش برساند و همچنین وجه پرداختی مازاد بر بیعانه ی پایه، طی 72 ساعت به حساب اعلامی از طرف خریدار عودت داده می‌شود.

۳. در این روش، محصول تا زمان تسویه حساب نزد فروشگاه نگه داری می شود.

۴. امکان فروش اقساطی صرفا در سایت فراهم می باشد و مشمول خرید در فروشگاه حضوری نمی‌شود.

۵. شرایط ارسال محصول در مورد این نوع از خرید مطابق با شرایط درج شده در قسمت” نحوه ارسال و تحویل سفارشات” می‌باشد.

۶. خرید اقساطی صرفا با قیمت اصلی کالا امکان پذیر است و قیمت های تعریف شده در شرایط حراج و تخفیف های 24 ساعته رونمایی و سایر تخفیف ها را شامل نمی‌شود.

۷. “سیاست های تعویض و مرجوع سفارشات” به طور کلی در مورد این نوع از خرید نیز برقرار است . با این تبصره ی قابل توجه که ، در صورت تصمیم خریدار به مرجوع کالا(نه تعویض آن) به دلایلی غیر از مغایرت محصول با مشخصات درج شده در قسمت توضیحات آن، سفارش با عنوان “کنسل شده” تلقی می شود و مبلغ بیعانه پایه به جبران ضرری که متوجه فروشگاه می باشد از مبلغ بهای پرداختی محصول کسر شده و مابقی طی 72 ساعت به حساب خریدار پرداخت می‌شود.

 

راه‌های ارتباطی با فروشگاه دزینکو :

شماره تماس : 09386767553

همچنین می توانید از طریق واتس أپ ،  تلگرام و اینستاگرام مجموعه  به نشانی DEZINNCO@ با ما درارتباط باشید.

“تمامی حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه دزینکو محفوظ می باشد”

بالا
سبد خرید 0